niedziela, 23 września 2018

Jestem sobie muchomorek

Jestem sobie muchomorek
Wiecie taki dziwny leśny stworek
Na głowie mam kapelusz w kropki białe
Więc widoczny jestem doskonale                                                                       fot. z Internetu 

Mieszkam sobie w pięknym polskim lesie
Gdzie wiewiórka zapasy do dziupli niesie
Tam też przyjaciół mam bardzo wielu
Ale cóż z tego, jak do koszyka zbiera mnie niewielu

Choć kapelusz mój kolory ma jak polska flaga
Biały i czerwony wcale mi nie pomaga
Na nic się nie zdaje moja piękna prezentacja
Bo choć zdobię polskie lasy to beze mnie jest kolacja

Bo choć piękny jestem, czerwony i duży
To trujący a zjedzenie mnie zdrowiu nie służy
Więc smutno stoję sobie w lesie i popłakuje
A może przedszkolak radość mi sprawi i mnie choć namaluje?


A.Chudzik
   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz