środa, 5 lipca 2023

Wiersze dla dzieci na lekcje religii

 Promyczek radości

 Jestem mały promyczek radości

Nikomu nie robię żadnej przykrości

Jestem dobry bo kocham Pana

I wielbię Go już od samego rana

 Znam wszystkie przykazania Boże

Choć czasem nabroję to stanę w pokorze

Czynić dobro chcę każdego dnia

Przyznam się do błędu,  po prostu tak mam

 I choć mały jestem to szczęśliwy

Bo mój Pan jest dobrotliwy

Pomagać chcę każdemu bliźniemu

Bo człowiek bliski jest sercu memu


Spotkanie Promyczka z Panem Jezusem

 Dziś spotkanie z moim Panem

Idę na nie z tatą moim -  Janem

Doczekać się już nie mogę

Więc założyć kurtkę tacie pomogę

 Cały tydzień na to czekałem 

I mojego tatę wypytywałem

Kiedy spotkam się z Tobą w kościele

Z moim najlepszym Przyjacielem

 Lubię słuchać Jezu Twoich słów

Choć czasem nie rozumiem wiele słów 

Lecz kapłan zawsze nam pomaga

Wyjaśni dziecku to, z czym się ono zmaga

 Z tatą także o Tobie rozmawiamy

I innym ludziom chętnie też pomagamy

Bo każde ziarenko dobra radość ci daje

A ja mały promyczek lepszym się staje

 

 

 Modlitwa dziecka

 Przychodzę do Ciebie Panie

 Bo w Tobie jest moje radowanie

Chcę nauczyć się od Ciebie wiele

Tak jak moi starsi przyjaciele

 Do komunii świętej chcę przystąpić

A miłość Twoja pomoże mi nie zwątpić

Kocham Cię Jezu tak bardzo

Choć czasem zachowuję się nie bardzo

 Wiedz jednak Panie Jezu, że staram się

Próbuje tak, jak potrafię nie złościć się

Czasem wychodzi, czasem zaś nie

Ale bardzo, bardzo kocham Cię

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz